BafSBuNNy) Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 71 Ημερομηνία εγγραφής : 2011-08-06 Ηλικία : 27 Τόπος : Serres
| Subject: Requirements for Admins (Read it) Thu 11 Jul 2013, 01:43 | |
| Οι απαιτήσεις για να γίνει κάποιος admin έχουν αλλάξει με στόχο τη βελτίωση της ομάδας των admin της 7P. Κάθε χρήστης που θα κάνει admin application θα πρέπει : • Να έχει διαβάζει τους κανόνες αλλιώς το αίτημά του δεν θα γίνετε αποδεκτό. • Να συμπληρώσει προσεκτικά τη φόρμα. • Nα έχει ενεργό συμμετοχή στο forum με τουλάχιστον 10 posts. • Να συμμετέχει ενεργά στο κανάλι μας στο irc @ quakenet (server: webchat.quakenet.org, channel: #7p-chat) clan-7p.webuda.com. • Να είναι ενεργό μέλος καθημερινά. • Να έχει steam. • Να μην έχει εξεταστεί κάποιο application του ή να έχει γίνει demote κατά τη διάρκεια του προηγούμενου μήνα από το re-application του. • Να μην έχει υπάρξει admin πάνω από 1 φορά τον προηγούμενο μήνα. • Να μην έχει υπάρξει admin πάνω από 2 φορές τους προηγούμενους 3 μήνες. • Να μην έχει αναφερθεί αρνητικά από άλλους χρήστες για την συμπεριφορά του. • Να μην έχει βρεθεί και να μην χρησιμοποιεί παράνομο λογισμικό (π.χ. wallhack) στο παρελθόν.
Στην λίστα αναφέρονται τα μετρήσιμα κριτήρια. Το staff της 7P ελέγχει εκτός των ανωτέρω, την γενική παρουσία του αιτούντα στην κοινότητα μας όπως και τον τρόπο λειτουργίας και συμπεριφοράς του.
Users που έχουν παραμείνει για κάποιο καιρό Inactive ή είναι πολύ πρόσφατα μέλη της κοινότητας δεν θα γίνονται εύκολα δεκτά.
Αιτήσεις που γίνονται με account στο forum το οποίο δεν ανήκει/άνηκε αποκλειστικά και μόνο στον αιτούντα ή το όνομα τους (λογαριασμός forum ή steam) θεωρηθούν προσβλητικά θα απορρίπτονται αυτόματα.
Tο repromote μετά το 2ο demote θα είναι καθαρά στην κρίση του staff και κάποιοι από τους παράγοντες που θα εξετάζονται θα είναι η γενική συμπεριφορά του αιτούντος τόσο στο forum όσο και στα bots, οι λόγοι που έγινε demote στις προηγούμενες ευκαιρίες του όπως και άλλα.
Εάν δεν τηρείτε τις παραπάνω προϋποθέσεις τα αιτήματά σας δεν θα γίνονται δεκτά. | |
|